خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

پخش سریال «نون خ» از امروز (شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲) ازسرگرفته می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۸۷۷۱
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
پخش سریال «نون خ» از امروز (شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲) ازسرگرفته می‌شود
سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که پخش آن به دلیل همزمانی با لیالی قدر متوقف شده بود، از شامگاه شنبه ۲۶ فروردین ماه بار دیگر روی آنتن شبکه یک می‌رود تا مخاطبان شاهد ادامه ماجراجویی‌های نورالدین خانزاده و رفقایش باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، فصل چهارم سریال «نون خ» همزمان با شروع سال نو به عنوان سریال ویژه نوروز و رمضان روی آنتن شبکه یک رفت. این سریال در ایام تعطیلات نوروز و در ادامه در ایام ماه مبارک رمضان روز‌های شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن می‌شد و در دو روز پایانی هفته هم سریال «گیلدخت» به جای آن پخش می‌شد.

قسمت چهاردهم «نون خ» شامگاه چهارشنبه شانردهم فروردین ماه روی آنتن رفت و بعد از آن پخش سریال به مدت ۱۰ شب متوقف شد. با پایان ایام سوگواری و لیالی قدر قرار است از شنبه شب پخش سریال سعید آقاخانی از سر گرفته شود. این سریال طبق روال تا چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه روی آنتن خواهد بود و در ادامه دو قسمت پایانی‌اش شنبه دوم و یکشنبه سوم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ همزمان با عید فطر پخش خواهد شد.

فصل چهارم سریال «نون خ» تاکنون رکورد بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰  هزار بازدید در تلوبیون را از آن خود کرده است. سعید آقاخانی، حمید رضا آذرنگ، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، مجید یاسر، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صهبا شرافتی، امیر سهیلی، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی همراه با بیژن بنفشه‌خواه و مجید یاسر بازیگرانی هستند که در این فصل سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->